Чи працюємо під час масових відключень?
Так ми працюємо, але можливо доставка буде трішки довшою та деякі страви з меню будуть недоступні для замовлення. Зазвичай це теплі страви, які ми не можемо приготувати без світла.
Де і як ми зберігаємо продукти під час відсутності світла?
В такому випадку в холодильники з морозилок викладаються хладогени. Це дозволяє підтримувати необхідну за стандартами зберігання температуру.
Чи доставлять мені замовлення на високий поверх?
Так, доставляємо. Але через аварійні відключення кур'єри часто застрягають в ліфті і, якщо ваша ласка, кур'єр би дуже зрадів якби ви змогли спуститись на 1й поверх, або хоча б зателефонували нам чи в аврійну, якщо його довго немає.
Яка реальна швидкість доставки зараз?
Зараз, в зв'язку з повітряними тривогами та відключенням світла, доставка може бути довшою, ніж зазвичай, але про всі затримки ми обов'язково попереджаємо. 90% доставок ми здійснюємо за час, вказаний на сайті за вашою адресою.
Чи точно дійшло моє замовлення, ви його бачили?
Ми надсилаємо смс-підтвердження замовлення або телефонуємо вам у випадку, якщо необхідні уточнення протягом 2 хв з моменту оформлення замовлення. Але іноді лінії бувають перенавантаженні і смс може доходити до 5 хв.