з 11:00 до 21:45 без вихідних
Вже у кошику
  • Ваш кошик порожній :(

Часті запитання (FAQ)

Питання та відповіді

Чи працюємо під час масових відключень?

Так ми працюємо, але можливо доставка буде трішки довшою та деякі страви з меню будуть недоступні для замовлення. Зазвичай це теплі страви, які ми не можемо приготувати без світла.

Де і як ми зберігаємо продукти під час відсутності світла?

В такому випадку в холодильники з морозилок викладаються хладогени. Це дозволяє підтримувати необхідну за стандартами зберігання температуру.

Чи доставлять мені замовлення на високий поверх?

Так, доставляємо. Але через аварійні відключення кур'єри часто застрягають в ліфті і, якщо ваша ласка, кур'єр би дуже зрадів якби ви змогли спуститись на 1й поверх, або хоча б зателефонували нам чи в аврійну, якщо його довго немає.

Яка реальна швидкість доставки зараз?

Зараз, в зв'язку з повітряними тривогами та відключенням світла, доставка може бути довшою, ніж зазвичай, але про всі затримки ми обов'язково попереджаємо. 90% доставок ми здійснюємо за час, вказаний на сайті за вашою адресою.

Чи точно дійшло моє замовлення, ви його бачили?

Ми надсилаємо смс-підтвердження замовлення або телефонуємо вам у випадку, якщо необхідні уточнення протягом 2 хв з моменту оформлення замовлення. Але іноді лінії бувають перенавантаженні і смс може доходити до 5 хв.

Чи працюємо під час масових відключень?

Так ми працюємо, але можливо доставка буде трішки довшою та деякі страви з меню будуть недоступні для замовлення. Зазвичай це теплі страви, які ми не можемо приготувати без світла.

Де і як ми зберігаємо продукти під час відсутності світла?

В такому випадку в холодильники з морозилок викладаються хладогени. Це дозволяє підтримувати необхідну за стандартами зберігання температуру.

Чи доставлять мені замовлення на високий поверх?

Так, доставляємо. Але через аварійні відключення кур'єри часто застрягають в ліфті і, якщо ваша ласка, кур'єр би дуже зрадів якби ви змогли спуститись на 1й поверх, або хоча б зателефонували нам чи в аврійну, якщо його довго немає.

Яка реальна швидкість доставки зараз?

Зараз, в зв'язку з повітряними тривогами та відключенням світла, доставка може бути довшою, ніж зазвичай, але про всі затримки ми обов'язково попереджаємо. 90% доставок ми здійснюємо за час, вказаний на сайті за вашою адресою.

Чи точно дійшло моє замовлення, ви його бачили?

Ми надсилаємо смс-підтвердження замовлення або телефонуємо вам у випадку, якщо необхідні уточнення протягом 2 хв з моменту оформлення замовлення. Але іноді лінії бувають перенавантаженні і смс може доходити до 5 хв.

Також, за відсутності світла чи інтернету ти можеш замовити улюблені страви зателефонувавши нам.
Для зручності Хо зібрав всі необхідні контакти, а також зробив зручне меню, яке можна завантажити на телефон та користуватись за будь-яких умов.

Доставка і оплата

Безкоштовна доставка - протягом 45 хв
Якщо Ваша адреса знаходиться за межами зони доставки, будь ласка, зателефонуйте нам і ми запропонуємо інші варіанти доставки, щоб порадувати Вас смачними стравами.

(зелена зона) - протягом 45 хвилин
(помаранчева зона) - до 1 год 20 хвилин

Оплата - онлайн або готівкою
Сплатити замовлення можна онлайн на сайті або розрахуватись готівкою з кур'єром.

Доставка
Доставка кур'єром
Наші кур'єри безкоштовно доставлять Ваші страви

Чому варто спробувати СушіХо?

СушіХо
Свіжість
тільки свіжі інгредієнти та ніякої замороженої риби
СушіХо
Сервіс
доставляємо швидко та вчасно, доставка триває від 45 хвилин та є безкоштовною, кожне замовлення збираємо акуратно та з любов'ю
СушіХо
Смак
насичений смак страв без підсилювачів, що дивує - є як класичні так і авторські поєднання
СушіХо
Якість
працюємо лише з перевіреними постачальниками, дотримуємося санітарних норм та стерильної чистоти на кухнях
СушіХо
Баланс
мудре співвідношення ціни та розміру порцій зі збереженням високої якості
Оберіть ваше місто:
Київ Львів